|
 

El Servei de Mediació Ciutadana atendrà les consultes de manera telemàtica fins que s'acabi el confinament

Divendres, 3 d'abril de 2020 a les 10:42
  • El servei està disponible dilluns i dimecres de 10 a 14h, i dimarts de 16 a 19h, al telèfon 634 52 79 72 

El Servei de Mediació Ciutadana de Sant Vicenç dels Horts es posa a disposició de les ciutadanes i dels ciutadans que vulguin comunicar qualsevol situació de conflicte de convivència que estiguin vivint en aquests moments (sorolls, mascotes, brutícia, mala comunicació, manques de respecte, desavinènces de parella i/o amb els fills, malentesos en els convenis de separació, etc).

El Servei s’adapta però a la nova situació d’excepcionalitat i a l’estat d’alarma ocasionat per la crisi sanitària pel COVID-19 prestant serveis de manera telemàtica.  Durant aquests dies, atendrà consultes preferiblement per correu electrònic. Podeu enviar un correu a mediaciociutadana@svh.cat indicant el nom i cognoms, el telèfon de contacte i el motiu de la consulta.  També podeu trucar al telèfon 634 52 79 72 dilluns i dimecres de 10 a 14h, i dimarts de 16 a 19h.

Des del servei s'apunta que ara més que mai és important que mantinguem la calma, escoltem les nostres necessitats i practiquem l’empatia amb els nostres familiars, veïns i veïnes que tenim al voltant. Si ens cal ajuda per ensortir-nos és important saber que disposem de recursos municipals que podem fer servir, com el Servei de Mediació Ciutadana.

Per aquest motiu ha editat diverses guies per gestionar la convivència en l'entorn familiar i el veïnal, amb consells i recomanacions que facin el confinament més suportable entre tots i totes. Les trobareu enllaçades en aquesta notícia.

 

Last update 29.04.2020 | 09:18