|
 

El Servei de Mediació Ciutadana reprèn l'atenció presencial però amb cita prèvia

Divendres, 17 de juliol de 2020 a les 09:22
  • Podeu trucar al telèfon 936 807 100 o bé escriure al correu electrònic mediaciociutadana@svh.cat per sol·licitar una entrevista

El Servei de Mediació Ciutadana de Sant Vicenç dels Horts es posa a disposició de les veïnes i veïns de nou de manera presencial, un cop s’han aixecat totes les mesures de confinament. Les persones hi poden contactar per comunicar qualsevol situació de conflicte de convivència que estiguin vivint (sorolls, mascotes, brutícia, mala comunicació, manques de respecte, desavinences de parella i/o amb els fills, malentesos en els convenis de separació, etc.).

La regidora de Participació Ciutadana i Convivència, Paqui Capellades , ha posat en valor la tasca d’aquest servei municipal atès que “ han estat setmanes molt dures, on la incertesa i els efectes de la crisi sanitària han tingut un fort impacte en les nostres vides. Ara més que mai és important que practiquem l’empatia amb els nostres familiars, veïns i veïnes que tenim al voltant. Si ens cal ajuda per sortir-nos d’algun conflicte tenim el Servei de Mediació Ciutadana a disposició” .

Les persones interessades es poden posar en contacte amb el servei per sol·licitar cita prèvia els dilluns i els dimecres de 9 a 14 h, trucant al 936 807 100 o bé per correu electrònic a l’adreça mediaciociutadana@svh.cat , indicant el nom i cognoms, el telèfon de contacte i el motiu de la consulta.

 

Last update 17.07.2020 | 09:26