|
 

Les persones inscrites al Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial cal que renovin la seva inscripció

Dimarts, 29 de desembre de 2020 a les 12:38
  • Per canvis en la normativa del registre d’HPO, qui hagués formalitzat la inscripció abans del 30 de desembre de 2019 ha de formalitzar una sol·licitud per seguir formant part d’aquest registre administratiu

El Decret Llei 17/2019, de 23 de desembre, de mesures urgents per millorar l’accés a l’habitatge, disposa que les persones inscrites en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial (HPO) tenen el termini d’un any per renovar la seva sol·licitud. La Generalitat ha iniciat una campanya informativa i està enviant missatges SMS a les persones afectades. Les renovacions s’han de fer a través del web www.registresolicitants.cat i seguir les indicacions.

També cal recordar que la manera més senzilla de fer la renovació és a través del idCAT mòbil , amb el qual només farà falta tenir el número de DNI, la targeta sanitària i el telèfon mòbil. Per a més informació l’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania el telèfon 93 228 72 00.

Modificació de les dades

Totes les persones que vulguin canviar alguna dada de la sol·licitud anterior no poden fer la renovació, hauran de fer una baixa i nova sol·licitud a través del web www.registresolicitants.cat . Un cop fet s’haurà de presentar la documentació al SIAC de l’Ajuntament, sempre amb cita prèvia .

Last update 30.12.2020 | 08:58