|
 

L'Ajuntament obre el procés de selecció per contractar 10 persones

Divendres, 28 de desembre de 2018 a les 14:29
  • Les contractacions es fan en l’àmbit dels Plans d’Ocupació de Treball i Formació del SOC

L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts té en marxa el procés de selecció per contractar 10 persones en l’àmbit dels Plans d’Ocupació de Treball i Formació del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). La convocatòria inclou cinc contractacions de sis mesos i cinc més d’un any.

Els perfils professionals i els requisits de cada contractació són els següents:

Contractes de 6 mesos:

- 1 periodista: grau en periodisme, comunicació o equivalent, nivell C de català, nivell avançat de xarxes socials, permís de conduir i els requisits establerts a la línia PANP del SOC.

- 1 administratiu/va de suport a la policia: FP II, batxillerat, CFGS o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia PANP del SOC.

- 1 administratiu/va de suport a la formació: FPII, batxillerat, CFGS o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia PANP del SOC.

- 2 agents cívics: certificat estudis primaris i els requisits establerts a la línia PRGC del SOC.

Contractes de 12 mesos:

- 1 dinamitzador/a sociocultural: cicles formatius de la família de serveis socioculturals i a la comunitat, integrador/a social i/o equivalent, nivell B2 català i els requisits establerts a la línia PANP del SOC. La persona seleccionada ha de tenir flexibilitat horària de matí, tarda i algun cap de setmana.

- 1 administratiu/va de suport a l’àrea de servei a les persones: FP II, batxillerat, CFGS o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia PANP del SOC.

- 1 administratiu/va d’atenció a la biblioteca: FP II, batxillerat, CFGS o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia PANP del SOC. La persona seleccionada ha de tenir disponibilitat horària per adaptar-se a l’horari de la Biblioteca municipal.

- 1 auxiliar administratiu/va de suport a activitats: graduat escolar, graduat en ESO, FP I o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia DONA del SOC.

- 1 auxiliar administratiu/va de suport a urbanisme: graduat escolar, graduat en ESO, FP I o equivalent, nivell B2 de català i els requisits establerts a la línia DONA del SOC.

 

Requisitis de cada línia: 

  • Línia PANP: Treball i Formació adreçat a persones en risc de caure en situació d’atur de llarga durada, no perceptores de prestacions per desocupació i/o subsidi, preferentment més grans de 45 anys, entre d’altres.
  • Línia PRGC: Treball i Formació adreçat per a persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania, entre d’altres.
  • Línia DONA: Treball i Formació per a dones en situació d’atur, entre d’altres.

Les persones interessades en participar en el procés selectiu han de:

- complir els requisits detallats anteriorment
- enviar un correu electrònic a ocupacio@svh.cat indicant el nom, cognoms, DNI i lloc/s de feina pel/s que està interessat/ada. El termini per presentar candidatures acaba el 14 de gener de 2019. També us podeu adreçar al Club Feina (Molí dels Frares) els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13 h.

Les persones que siguin convocades a la prova i/o entrevista, hauran de disposar de l’informe de vida laboral actualitzat en data del mes de gener de 2019. La incorporació al lloc de feina està prevista pel 31 de gener de 2019 com a màxim.

 

Last update 28.12.2018 | 14:34