|

Comunicat de l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts en relació amb la sentència emesa avui pel Tribunal Suprem

Dilluns, 14 d'octubre de 2019 a les 13:33
  • Un cop feta pública la sentència del Tribunal Suprem en relació amb la causa contra les dotze persones acusades pels fets de l’octubre del 2017, l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts vol fer avinent:
  • A Catalunya i a Espanya vivim en un estat de dret; per això acatem la sentència del Tribunal Suprem emesa avui.
  • Lamentem la situació que viu el que va ser alcalde de Sant Vicenç dels Horts des del 2011 i fins al 2015, Oriol Junqueras. Ho lamentem per ell i també per la seva família, amics, amigues i companys i companyes de partit, i en especial els seus dos fills.
  • Entenem i respectem les diferents crítiques i opinions de la sentència. La llibertat d’expressió i els drets de reunió i manifestació emparen l’expressió pública d’aquestes opinions sempre que es produeixi dins del civisme, la tolerància i el respecte a totes les persones, sigui quina sigui la seva opinió.
  • Aquesta sentència es pot recórrer davant del Tribunal Constitucional i el Tribunal Europeu dels Drets Humans, si les persones afectades així ho desitgen, i mostra el caràcter de separació de poders, entre altres aspectes.
  • Des de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts demanem respecte per a totes les opinions, la preservació de la convivència i dels drets de les persones, sigui quina sigui la seva opinió. Volem fer una crida a mantenir la calma i la convivència entre els vicentins i vicentines que hem de viure i conviure dins del marc del respecte mutu.
  • Des de l’Ajuntament demanem a totes les parts implicades el retorn a la política i al diàleg per tal de trobar solucions a un problema que és de naturalesa eminentment política.
Last update 14.10.2019 | 13:36