|
 

El SIAC i al SIAE tanquen l'atenció presencial fins el 12 d'abril

Dimarts, 31 de març de 2020 a les 12:44
  • Per contactar amb aquests serveis d’atenció a la ciutadania i a les empreses s’haurà de trucar per telèfon (900 111 656) o bé escriure un correu electrònic a siac@svh.cat i siae@svh.cat

L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha prorrogat les mesures per la situació excepcional derivada de la Declaració de l’Estat d'Alarma, en consonància amb el decret aprovat pel Govern central. D’aquesta manera, fins el 12 d’abril s’allargaran els canvis en el funcionament dels serveis municipals, que bàsicament consisteixen a reduir al mínim la presencialitat del personal als edificis municipals.

La novetat de la pròrroga és que s’ha decidit tancar l'atenció presencial de les oficines de SIAC i SIAE. L'atenció a la ciutadania i empreses/entitats es mantindrà a través dels següents canals:

  • Telemàtic (www.svh.cat). També podreu presentar escrits a través del registre telemàtic.
  • Correu electrònic, a l'adreça: siac@svh.cat i siae@svh.cat,a través de la qual es rebran i respondran consultes.
  • Per telèfon, trucant al número 900 111 656

Si no disposeu del certificat electrònic per realitzar tràmits, us podeu donar d'alta a l'idCat mòbil. A més, hi ha un telèfon d'assistència per al tràmit telemàtic si teniu qualsevol dificultat (930 267 225).

Tot seguit us resumim el que es recull en el decret pel que fa a la presencialitat dels treballadors i treballadores municipals durant l’Estat d’Alarma:

Seguretat Ciutadana. Policia Local de Sant Vicenç dels Horts

Al tractar-se d’un servei de vital importància pel funcionament ordinari de la ciutat, especialment en la situació derivada de la pandèmia del SARS-CoV-2, es manté l’estructura ordinària de prestació del servei amb les condicions establertes al Pla de Contingència de la Policia Local.

Servei de Consergeria

Únicament s’estableix com a servei bàsic a la dependència municipal de l’edifici de la Foneria, dins d’aquests, 1 conserge presencial pel matí de 9 a 14 hores, la resta de personal públic a disposició del cap o responsable. I el personal de consergeria de les escoles no presencial, però a disposició del cap o responsable.

Equip de serveis socials per atenció a urgències socials

Únicament s’estableix com a servei bàsic l’atenció a les urgències i, dins d’aquest, 3 presencials com a personal tècnic i 1 presencial com a suport administratiu, la resta del personal públic a disposició del cap o responsable.

Brigada municipal

Únicament s’estableix com a servei bàsic l’atenció a les urgències i, dins d’aquest, un servei de guàrdia ordinària integrada per dos persones i la resta del personal públic a disposició del cap i responsable.

Servei de neteja

Únicament s’estableix com a servei bàsic l’atenció a les urgències i, dins d’aquest, 2 operàries presencials, pel temps indispensable, per netejar els espais ocupats de les dependències municipals obertes i, la resta del personal públic a disposició del cap o responsable.

Treball a distància

Es prorroguen fins el 12 d’abril les mesures adoptades respecte al personal. Així qui no treballi presencialment disposa d’un mecanisme d'accés remot a les estacions de treball per tal d’atendre les tasques i treballs requerits per l’Ajuntament i garantir el funcionament dels serveis de contingència.

 

Last update 17.04.2020 | 11:01