|
 

L'Ajuntament contractarà 8 persones per informar de projectes i activitats municipals

Dimarts, 2 de juliol de 2013 a les 13:59

Avui s’ha iniciat el procés de selecció, que romandrà obert fins al 19 d’agost. Podran optar a les places les persones que ja estiguin inscrites a la Borsa de Treball i que compleixin una sèrie de requisits, entre els quals destaquen estar a l’atur i residir a Sant Vicenç dels Horts. L’oferta i tots els requisits es poden consultar a: www.diba.cat/slo

En el cas que hi hagi alguna persona interessada a l’oferta i que encara no estigui inscrita a la Borsa de Treball, caldrà que vingui a la sessió informativa del proper dilluns dia 8 de juliol. La sessió tindrà lloc a les 10 h a l’auditori del Molí dels Frares.
Entre les persones que estan a l’atur i que compleixen els requisits de formació, es prioritzarà aquelles que acreditin no percebre cap prestació ni el subsidi.

La previsió és que les 8 persones seleccionades comencin a treballar el 16 de setembre de 2013. La durada del contracte és de 9 mesos i la dedicació serà de mitja jornada.


Augmentar la transparència

Aquest procés de selecció s’emmarca dins el projecte Pla d’Informació Municipal (PIM) i té com a objectiu augmentar al màxim el grau de transparència informativa de l’Ajuntament cap a la ciutadania, així com obtenir valoracions, propostes i suggeriments de cara a millorar la qualitat i l’eficàcia dels serveis municipals.

Les contractacions es podran realitzar gràcies a una subvenció de l'Àrea Metropolitana de Barcelona aconseguida pel departament d'Ocupació de l'Ajuntament.

Informació relacionada

Equipaments

Molí dels Frares
Last update 02.07.2013 | 22:32