|
 

Telèfons d'atenció al client i de comunicació d'avaries en els subministraments de serveis bàsics

Dimecres, 18 de març de 2020 a les 16:50
  • Malgrat l’excepcionalitat de la situació actual, les empreses i entitats de subministrament segueixen prestant els seus serveis amb total normalitat. L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts recorda als veïns i veïnes que existeixen telèfons específics per a la comunicació d’incidències o avaries.

Tot i l’Estat d’Alarma i les mesures de confinament aprovades pel govern espanyol, les empreses i entitats públiques encarregades de la prestació de subministraments a la ciutadania de Sant Vicenç dels Horts segueixen treballant per tal de garantir el normal funcionament de tots els serveis. En aquest sentit, des de l’Ajuntament es recorda a tots els veïns i veïnes que, en cas d’avaria o d’incidències, poden posar-se en contacte amb els telèfons habilitats a tal efecte. 

  • Endesa: 800 760 706.
  • Enllumenat SECE: 900 13 13 26.
  • Clavegueram. UTE Aigües de Sant Vicenç dels Horts:
    • Atenció al client: 900 100 367.
    • Avaries: 900 100 368.

 A més, tal com ja es va comunicar aquest dilluns a través del web municipal , Aigües de Sant Vicenç dels Horts, en coordinació amb l’Ajuntament i les autoritats sanitàries i en conformitat amb les seves orientacions, ha implementat una sèrie de mesures encaminades a protegir la seguretat sanitària de tot el seu personal, així com a assegurar el funcionament normal i segur de les instal·lacions en què opera, ja siguin plantes de potabilització o de subministrament.

Last update 18.03.2020 | 16:53